درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت

درگاه پرداخت اینترنتی درگاه واسط

  • ۰
  • ۰

درگاه اینترنتی شاپرک پی


با مراجعه به بخش پیوندهای سایت شاپرک و آشنایی با شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت می توان با شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت اینترنتی تماس و سپس جهت درخواست به آن ها مراجعه نمود. ضمناٌ با راه اندازی سامانه جامع پذیرندگان که بزودی دسترسی به آن در سایت شاپرک قرار خواهد گرفت نیز می توان نسبت به درخواست انواع ابزارهای پذیرش بصورت سیستماتیک اقدام نمود.


صفحه پرداخت اینترنتی شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت که مجوز ارائه این خدمات را دریافت نموده اند دارای SSL می باشند و نیازی به داشتن SSL نخواهند داشت، مگر در شرایطی که نیاز های امنیتی سایت ایجاب نماید.

امروزه درگاه پرداخت اینترنتی یک امر بسیار مهم در تجارت الکترونیک است,آمار تاسیس فروشگاه های اینترنتی و خرید کاربران از اینترنت روز به روز در حال افزایش است,فرهنگ خرید و فروش اینترنتی نیز روبه افزایش و معاملات فیزیکی رو به کاهش است,تا جایی که کارشناسان پیش بینی میکنند تا اواخر سال 1397 به مقدار 50 درصد کل خرید کاربران از اینترنت صورت خواهد گرفت .



در این میان یک سیستم درگاه پرداخت اینترنتی هوشمند و کارامد می تواند با ارائه آمار های پرداخت و خدمات نوین بانکی و استفاده از سیستم های جدید و مدرن برنامه نویسی خدمات قابل توجهی را به فروشگاه های اینترنتی ارائه دهد.درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک پی با توجه به در نظر گرفتن آمار رو به رشد استفاده کاربران از از سیستم عاملهای اندروید و ای او اس و نیاز کاربران به سرعت لود بالای اطلاعات وسرعت اتصال به درگاه پرداخت الکترونیک و آمارها و اطلاعات فروش محصولات فروشگاه ها جهت بهینه سازی سیستم پرداخت می تواند حتی در زمینه فروش بیشترکالاها خدمات بسیاری را به مدیران گرامی فروشگاه های الکترونیک ارئه دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی