درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت

درگاه پرداخت اینترنتی درگاه واسط

  • ۰
  • ۰

سرورخزر سرور

سرورخزر سرور




آیا به دنبال یک میزبان خوب و با کیفیت برای وب سایتتان هستید ؟ براتون پشتیبانی سرویس وب سایتتون از ارزش بالایی برخوداره ؟

ایــــران ســــرور (خزر) با پیشنهاد ویژه ای در خدمت شماست . ایـــران ســـرور (خزر) از دیتاسنتر هتزنر کشور آلمان در خدمت دوستانی که به هاست میزبانی وب با کیفیت احتیاج دارند میباشد !

ایــــران ســـرور (خزر) دارای نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت __ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی __ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی __ ثبت شده در ستاد ساماندهی __ طرف قرارداد با بانک های ملت ، ملی ، سامان و فن آوا کارت ( به زودی درگاه های بانک شهر ، اقتصادنوین و پاسارگاد نیز اضافه خواهد شد )

==>> ایران سرور (خزر) تا مدت 5 روز در سرویس های سالانه و سرویس های ماهانه ، استرداد مبلغ پرداختی کاربران خود را در صورت عدم رضایت از سرویس ارائه شده ، تضمین مینماید . واضح است که این مساله بیانگر اعتماد ما به خدمات ارایه شده ای میباشد که در سایه اعتماد کاربران و مشتریان گرانمایه شرکت حاصل شده است <<==

  • ۹۵/۰۶/۰۵
  • درگاه پایا

p30a.ir

سرورخزر سرور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی