درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت

درگاه پرداخت اینترنتی درگاه واسط

  • ۰
  • ۰

قیمت پیکان صفر چند است؟


http://sahebkhabar.ir/hermes/qudsonline/th1/qudsonline-402923.jpg



روز جمعه با اینکه بازار خودروی دست دوم ویترینی چند صد خودروی دست دوم را به نمایش گذاشته بود اما در این بازار کمتر معامله‌ای انجام می‌گرفت. درعین حال قیمت خودروها برای ارزان خرید و فروش نسبتا گران بود و مشتریان انتظار بیشتری از کاهش قیمت خودرو داشتند.

نمایی از این بازار پرهیاهو نشان می‌داد بیشترین خودروهای در معرض فروش باز هم به رقبای دیرینه یعنی پراید و پیکان اختصاص داشت و خودروهای دیگری هم به نسبت کمتری اما با قیمتهای بسیار بالا عرضه شده بود.


در این بازار انواع پژو، سمند، پی کی و برخی از خودروهای چینی و کره ای به نمایش گذاشته شده بود، اما قیمتهای بالای آنها سبب شده اغلب مشتریان به سمت خرید خودروهای مدل پایین اشتیاق نشان دهند.

اما بازار خودروی پیکان با سپری کردن بیش از ۴ دهه از عمر خود همچنان داغ بود و قیمتها دراین بازار از دومیلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز و به ر قمهای غیرقابل باوری افزایش یافته بود.

نمونه‌هایی از این خودرو

 

در این بازار نمونه‌هایی از این خودرو دیده می‌شد که همه را انگشت به دهان می‌کرد عرضه پیکانی صفر کیلومتر! سوگلی مدل ۸۳ پس از چند سال خواب با قیمت ۱۰ میلیون تومان به بازار آمده بود و برای چند دقیقه ای فروشندگان و خریداران خودرو را سرگرم کرده بود، اما قیمت آن سبب شده بود که بی درنگ فروشنده آن پاسخگوی دوستداران باشد.

برخی فعالان

برخی فعالان به فروشنده پیشنهاد می‌دادند خواهان معامله این سوگلی دهه هشتاد زیر ۱۰ میلیون تومان هستند، اما فروشنده هم پاسخ جالبی به آنان می‌داد و می گفت: چه خودروی صفر کیلومتر در ایران ۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است که آن را به قیمت پایین بفروشم، حتی قیمت چینی‌ها چند برابر قیمت این خودرو است.

 

آخرین نسل پیکان های تولید شده

آخرین نسل پیکان های تولید شده که مربوط به سال ۸۳ است، اگر کارکرد کمتر از ۱۰۰ هزار کیلومتر داشته باشند و دارای تخفیف بیمه باشند و به قول معروف بدون تصادف و از یارانه نظر فنی سالم باشند در حال حاضر حدود ۶ میلیون تومان خرید و فروش می شوند

 

 

As the saying goes without accident and subsidies technically be healthy right now are

 

 

نظرات (۱)

Tackles Complexity of Apparel IndustryHow to get your projects done without pulling your hair outLow Cost Business OpportunityLow Cost Business Opportunity var $ottlinitia__pop = 255;var

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی